2009年7月2日 星期四

阿莎同何B女, 細B去白石游水

7月1日細B同何B女約我地去游水, 由於仔仔咁咁食晒10日葯, 要等
2日復診同埋驗血先知好番未, 所以冇得去, 仔仔唔知我淨係帶阿莎
唔帶佢去, 開心到顛左咁











我同阿莎出門囗個陣佢係咁衝出門囗想跟埋去, 唯有套住條帶叫佢
爸爸拖住先出到門口, 等緊電梯都聽到佢既撞門聲伴隨著一陣陣既
悲鳴聲......對唔住阿仔......係媽媽衰....


何B女同阿莎合照


老表細B


細B既狗友大寶, 女仔來嫁




何B女同阿莎笑得幾似樣, 一樣咁可愛!!



估唔到阿莎咁叻女, 好快就學識左游水, 真係出乎意料之外地叻叻!!







游得有姿勢有實際,



不過游左一陣就要埋岸休息啦!  我地玩左兩個鐘就返屋企啦, 呢個灘非常
之唔好玩, 由放野的地方到有水要行好遠, 由有水去到游得水又要行好遠,
水既阻力又大喎, 行到死下死下咁.


回程車上阿莎疲態盡現,


細B直頭死狗一隻


一返到屋企, 仔仔就標出門口係咁悲鳴


由入屋開始就一直跟住我, 我係廁所邦阿莎沖涼, 佢就係門口悲鳴......

沒有留言:

張貼留言