2013年11月8日 星期五

嬌又流鼻血 + 莎又屙血尿

11月3日, 見嬌、莎張床都有血, 睇過佢地都冇傷, 跟住見嬌不停地舔個鼻都知佢又流鼻血, 好在第日就冇再流, 嬌第一次流鼻血係今年6月http://edentatawong.blogspot.hk/2013/07/blog-post_8538.html, 希望佢唔係變左慣性流鼻血喇


嬌間中滲尿要用尿墊



*********************************************************************************
10月中莎又尿道炎, 莎上次尿道炎係12年12月http://edentatawong.blogspot.hk/2013/01/d_5030.html

除左飲生薏米水仲食三金片


食藥期間都係1-2日冇血1日有血錦, 食晒成盒依然間中有血

而加食緊德國強力消石素, 食左5日, 已經3日冇帶血, 如果繼續冇血食多2日就會停
莎既情況好奇怪, 每日第一泡尿好正常, 跟住就會連續屙幾次一滴既血塊, 到左中午同夜晚又會屙正常既尿量, 希望佢係真係好番, 唔想佢再食抗生素.

6 則留言:

  1. 乜狗狗可以食呢啲消石素?我隻狗早排照超聲波檢查、見到膀肛有啲嘢、依家兩星期後要再照X光、睇清楚係咪石同有幾大粒、可能要做手術攞出黎!我依家驚緊、唔想佢開刀!!!聽聞尿結石痾唔出尿好大鑊!真係十萬個擔心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實莎嗰啲係咪月經?

      刪除
    2. 呢啲消石素係個貓義工啲貓食淨既, 貓狗生石同醫人既方法一樣都係俾d利尿去石既野睇下可否自行排出,,,,,,最後方法先係做手術攞出黎!如果狗狗仲痾倒尿又冇血既話就算有石都應該吾會好大粒, 你不防俾d利尿去石既野佢食(生薏米水、車前草水.......)

      哈哈哈.......我d貓貓狗狗做晒絕育吾會有月經既喇,

      刪除
    3. 只要唔使做手術、我乜都想試啊!睇你哋嘅blog、我真係學到好多嘢!我哋呢排成日上網揾資料、話小茴香冲水都可以消石、我又買咗一包試吓囉!你知唔知有呢個E生可以問嘢?佢好似有啲E德咁!https://www.facebook.com/DrKuVet、我成日覺得香港有啲獸E係掠水、無乜E德!!!

      刪除