2009年5月10日 星期日

阿嬌睇醫生-好唔尋常

琴日帶左阿嬌去睇醫生, 等左 9 個字, 睇左 3 分鐘都冇, 埋單 $1030.

樹獺:  佢d牙肉又紅又腫, 刷牙既時候d血係咁標出來.......

Dr.xx:  咁樣流牙血係好唔尋常架 (所以咩來睇你囉)

樹獺:  咁...會係咩事呀? (好憺心)

Dr.xx:  牙肉紅得好緊要喎, 發炎...(我知呀)

樹獺:  但係佢一d牙石都冇喎, 有同佢刷牙架, 不過係咁流血......

Dr.xx:  唔好同佢刷牙啦, 咁樣會好痛架, 拿,我開隻xxxxx俾你, 再開隻xxxxx俾你,

           咁樣流牙血係好唔尋常架 (我就係想知點樣唔尋常)

樹獺:  咁會係咩事呀? 都冇牙石! (點會有牙周病)

Dr.xx:  其它有冇咩事呀? 咁樣流牙血係好唔尋常.....

樹獺:  好正常, 凈係流牙血, 會係咩........(好想知點唔尋常)

Dr.xx:  可能細個食左d咩, 呢隻菌 (唔明佢想講咩) 咁樣流牙血係好唔尋常,

           我開d抗生素俾佢 (又話好唔尋常, 抗生素唔使睇你啦)

樹獺:  咁如果唔好會點呀? (你講到咁唔尋常)

Dr.xx:  我先開 10 日冇類固醇既抗生素俾佢, 唔得先再開有類固醇既, 都唔得

            就要全身麻醉, 同佢洗牙 (都冇牙石) 囉d組織去化驗, 咁樣流牙血係好

            唔尋常既, 10 日後番來復診啦!

係出邊等俾錢

樹獺:   幾錢呀?

助手:   $1030.00

樹獺:   幾多話?

助手:   係d抗生素貴咋,  $380

樹獺:   咁其它咩來架?

助手:   拿呢枝搽牙肉既 gel, 去牙石 $130, 呢枝防牙石既, 加落d水到俾佢飲 $270

樹獺:   咁多貓狗點知邊個飲左呀?(會唔會有事架)

助手:   全屋d貓狗都飲得, 我地d客唔俾刷牙既好多都飲緊 (我d全部都俾刷架),

            冇事既, 5ml 開一個綠茶樽 (500ml)

樹獺:   我地一日飲好多.....(呢枝野飲得幾日呀!)

助手:   診金 $250, 同你約埋復診呀, 你約幾時呀?

樹獺:   咁快約, 10 日葯喎? (你一早知 10 日後都唔會好啦)

助手:   呢排好 full, 你都要復診既啦

樹獺:   10 日喎! 我返去睇下先啦! 

            阿嬌, 你睇下張單, 不如你搵份看更做下.......

阿嬌:   .............(呢個女不嬲都好靜, 好乖.......)

$1000 唔緊要呀, 你要話俾我聽咩事先得架!  如果咁樣流牙血係尋常既, 唔使來

睇你啦!



唉......拖住個女竟然就咁由九龍城行左返屋企,  返到屋企先發覺枝 gel 係外用既, 咁仲搽唔搽啊?  天啊!!!



12 則留言:

  1. 她是吃甚麼的? 流牙血多久了?

    回覆刪除
  2. will you ever consider barf? raw meat and bones.
    poor her... at the time being let her stay with dry dog food is better.

    回覆刪除
  3. 牙肉有潰爛....就唔好擦牙住喇!.....支Jel係咪藍色架?係就好好用,化驗完就知乜事喇!.....放心啦.~
     

    回覆刪除
  4. 診金 $250, 都貴, 我睇開$180~
    take care~

    回覆刪除
  5. 牙石對貓狗都好大困擾

    回覆刪除
  6. 吓!個醫生淨係講好唔尋常咋喎,咁即係點呀?係咪真係食藥就會好呀?講到咁唔尋常,但要咁耐先有得覆診呀。

    回覆刪除
  7. 其實貓貓同狗狗都係,食得軟食物多都會牙齒有問題,以前都聽過貓貓唔好比咁多罐頭佢地食,食硬潔齒乾糧,等佢地可以咬下硬野,所以我就成機懶,唔煮野比佢地食,淨食乾糧囉。

    回覆刪除
  8. 咁十點啦,或者你邊個時間適合D?豆蘭,好呀,多謝先!

    回覆刪除
  9. 雞柳粒咁大粒梗係唔識食啦,我D貓食雞絲,絲開一條條幼幼地佢地先食倒,咀仔細呀
    [版主回覆05/12/2009 01:38:00]剪得好細粒既喇! 細細粒三文魚肉又唔識食!

    回覆刪除
  10. 個醫生好唔掂喎!好明顯唔知佢咩事,又想dum証收多之錢啦,九龍噤多獸醫,不如睇過第二個啦!
    [版主回覆05/13/2009 00:18:00]佢係個名醫來架!係貓界好出名架!今年睇過她兩次都覺得佢好
    求其! 阿嬌食晒d葯都唔好既話,就會睇過第二個既啦!

    回覆刪除
  11. 個間診所係咩名呀?? 等其他人留意下麻
    [版主回覆05/15/2009 12:37:00]佢係貓界好出名架!  宜家睇得好求其囉!!

    回覆刪除
  12. 現在貓貓有沒有事呀?
    [版主回覆06/07/2009 01:19:00]阿嬌係狗狗來架

    回覆刪除