2009年5月22日 星期五

阿嬌又去睇醫生

見阿嬌食晒十日葯好似都冇咩好到, 琴日又同佢去睇醫生, 今次去番去年打針個間,

Dr.Wu 好細心, 好詳細咁解釋左阿嬌既情況: 一般齒齦炎有三種原因, 第一種牙石,

阿嬌冇牙石.   第二種擦牙太大力, 但係五狗兩貓得阿嬌有事.  第三種免疫系統出事,

不過多數發生係貓身上, 狗比較少見.  由於阿嬌做地盆狗個陣 d 大便有血, 初來時

又試過小便有血, 又試過失禁, 再加埋犬齒牙肉萎縮真係 '好唔尋常' 雖然 Dr.Wu

提議俾阿嬌食多十日抗生素, 我都係快定即日拎 d 組織去化驗, 順便驗埋血,

 驗血結果肝,腎都正常, 另外個報告要過幾日先有, 結果係冇事既咩當買個心安囉,

有事先再算啦!Dr Wu 開左一星期葯俾阿嬌, 八十蚊咋! 診金 $200, 驗血 $290,

組織化驗 $1000, 麻醉 $500, 俾 $ 個陣助手好細聲同我講話 Dr Wu  收平左我,

來切組織個刀都要 $ 架, 佢冇收個刀 $ .同樣都係睇醫生, 今次心情輕鬆左好多,

雖然結局都可能係一樣, 但過程絕對唔一樣.  Dr Wu 醫術點樣我真係唔知, 但佢

診症真係好有耐性, 唔會三兩句就打發你走.



阿嬌:  我想搵份兼職做, 每日四個鐘, 一個星期返五日, 夜班都冇所謂架, 看野係

           我既強項, 地盆 d 叔叔話自從我同阿莎來左之後夜晚黑再冇人來偷野啦! 

           各位如果有好工介紹唔該通知聲我媽媽, 我真係好乖架, 我想搵 d $$ 俾

           媽媽, 唔該晒!! 

5 則留言:

  1. 市場拓展 :
     
    客戶服務員 產品推廣員 美容顧問
     
     ( 全職 / 兼職 ) Sales & Marketing Department
     
    基本條件 : -主動 , 積極 及 好學 -年滿18歲 , -略慬電腦操作, -有銷售經驗優先
     
    提供專人培訓 良好晉升機會
     
    有意者,在此登記: http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pLmgIOzqlat6QaQgBHBebGw&hl=en
     
    ************************
    Tel : 61879910 Vanessa Au Yeung MSN : vanessa_ay0225@hotmail.com E-mail: wellness0225@yahoo.com.hk Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_ay0225
    *************************

    回覆刪除
  2. 一日未有結果,一日都仲好憂心.~
    祝亞嬌一切安好!早日康復!......亞嬌好乖想幫補家庭,都係安心養病先啦!
    [版主回覆05/23/2009 12:13:00]亞嬌:  多謝姨姨既祝福! 我會安心養病既喇!

    回覆刪除
  3. don't worry, will recover soon. takes time.
    barf is good for her... consider it
     
    [版主回覆05/23/2009 12:16:00]多謝你既建議, 我會考慮下!

    回覆刪除
  4. 擦牙方面,一隻狗受力D,另一隻唔受得力都唔出奇,你試下呢排細力D擦,甚至唔用牙擦,只用手指卷住毛巾同佢率下,如果冇再流血可能係佢身體體質差,唔可以用力擦都唔定。
    人類牙週病都係會牙內委縮,而且留牙血,但係又冇生命危險,所以唔好咁擔心先啦。
    [版主回覆05/24/2009 17:13:00]你講得有道理, 可能係我緊張得滯!
    暫時唔同佢擦住, 等食晒 d 葯同埋出左報告先, 我見佢仲
    係好紅同埋好種!

    回覆刪除
  5. CHECK過無事,就安心好多。咁唯有再觀察吓啦。
    [版主回覆05/24/2009 17:16:00]診所剛剛打電話來話報告出左, 明天去睇

    回覆刪除