2009年5月15日 星期五

義工黃太屋企的貓


今日去左 cccp 義工黃太屋企睇佢 d , 佢屋企養左 18 隻貓, 全部都係埶既
好多隻都係剪左耳, 因為太乖, 唔捨得放係街上, 有一隻仲係冇通行証’ (佢老
公唔知) 成日要走鬼, 都唔知點邦佢, d 貓真係好乖, 好乖任抱唔嬲….







d 貓因為會打架要分開困, d 困係廚房, d 訓係廚櫃, d 毛毛咪……









呢兩隻仲係 b, 八個月到, 好瘦同埋怕人, 但俾人摸唔 fee , 黃太好想有人
領養佢地……


 

呢隻係純種貓, 都係埶番來既, 當時一歲都唔夠, 唔知咩人咁殘忍咁對佢,
等天收…….黃太見我想抱佢, 話佢想抱隻貓都唔俾…….最後我抱左佢
十幾分鐘仲剪理指甲…..好想抱番屋企……可惜…..



識左黃太好多年, 只係我養狗佢養貓, (唔知點解覺得喂街貓既義工好抗拒唐狗)
次次見佢都係一大袋貓糧(黃太都唔知有冇 80 ), 日日如是, 呢份堅持, 自問
真係做唔道! 去年未領養家俊、家男之前, 有同佢話想收養隻貓, 佢淨係叫我
X貓會, 我找了好幾個義工, 一聽話有三隻唐狗, 當然冇人肯俾喇! 今年佢主
動叫我去佢屋企睇貓….我真係好想好想幫佢, 奈何…….

其實貓貓狗狗併唔係仇家, 佢地真係可以做好朋友架, 照顧三隻貓相等於照顧
一隻狗, 養狗既明友諗諗 d 貓喇, 見佢地一齊玩同攬住一齊訓個樣真係由心底
裡笑出來.  黃太話見我一講起佢地就會由心裡面笑出來, 佢講得一地都冇錯
真係訓左都會笑醒!!!



6 則留言:

  1. 真係無處不在喎.~
    [版主回覆05/15/2009 12:48:00]上面個櫃裡面都有啊!

    回覆刪除

  2. very cute.
    my dogs are cats hunter~~ sorry
    [版主回覆05/15/2009 12:49:00]佢地都唔想架.......

    回覆刪除
  3. 真係犀利呀!黃太值得鼓掌呀! 佢地對貓貓付出值得支持!
    [版主回覆05/15/2009 12:55:00]自問真係做唔到囉

    回覆刪除
  4. 想請教你如何教貓貓同唐狗相處呢?? 我屋企都有2隻唐狗, 不過佢地住係花園, 佢地一入屋見到我 d 貓都表現友善同想同我d貓玩, 可是 panda 仔好驚狗, 一見就發晒癲....
    [版主回覆05/16/2009 00:16:00]唔好講請教咁客氣啦! 大家交流下咁啦!我d貓係三個月大領養既,初時困籠,用布/毛巾遮住,等大家知道對方既存在先,跟住就可以比大家見下面,多d抱貓b比狗狗聞下,然後就到困住d狗狗比貓b出來玩,呢d程序日日都要做,得唔得閒都要做,最後就可以比大家一齊玩啦,最緊要睇住d狗狗,唔好比佢地嚇親貓b,初初貓b都 fee d狗架!你宜家可以試下困住 panda 仔,因佢一見狗就發晒癲,比狗狗係佢面前活動,係要經常,唔係一兩次就得既,等佢習慣d狗既存在,慢慢就得既啦!最好比狗狗入屋住,日對夜對......

    回覆刪除
  5. 我屋企米有隻唐唐 - 婷婷, 佢同 D 貓玩到不知幾開心, 同埋只有貓打佢而佢係唔會打貓架, 最多用個口仔含住佢地既手手腳腳作狀咬佢地, 其實貓狗一定可以共融既, 最緊要唔好操之過急俾時間地, 而家我屋企咁多隻貓, 咁多隻狗都一樣冇問題
    [版主回覆05/16/2009 21:46:00]我d貓仲會跟住狗哥哥姐姐排隊等派零食架! 真係得意到呢

    回覆刪除
  6. 你認識的黃太有沒有去牛頭角餵貓? 我也認識一個黃太,瘦身材,屋企也是有十八隻貓。

    回覆刪除