2013年10月11日 星期五

家庭新成員家美---------入屋一個月

8月7日家美搬左出廳

驚佢唔識用無沙廁所俾貓沙佢自己用


第一次睇電視好似睇怪物錦, 係錦裝來裝去研究左好耐, 一有聲就好緊張

八卦貓

家俊: 嬌姐姐你唔好望住佢佢好驚

嬌: 錦我唔望囉

開始揀野食------家美, 開飯喇
家美: 唔食

做咩唔食呀
家美: 都冇魚魚, 唔食

食喇, 雞雞都好好味嫁
家美: 唔食, 都冇魚魚

食喇, 加左魚魚喇

話咁快就食晒, 一個月唔夠就已經俾我地縱壞左
 8月16日, 見佢仲係好驚莎、嬌, 開住門都唔敢落地行, 索性搬佢去莎、嬌對面等佢日對夜對快d                                                                適應, 順便學用無沙廁所
家俊: 媽媽, 會唔會嚇死佢呀

扮晒鎮定咁

扮睇佢地唔倒

莎、嬌: 我地好乖嫁

家男: 個籃係我既

家俊: 你出來喇, 莎、嬌:姐姐好乖嫁

家美: 好驚驚呀
              8月24日, 入屋一個月, 拆左佢間屋唔到佢唔行, 佢好快就識向高處走, 避開莎嬌
家男仲係好怕佢





有時識去廁所有時亂咁去, 尿尿都係2-3日先去一次, 一去就一大盆

俊、寶: 你好靚呀

家美: 你地唔好望住我喇

做左上層貓

樹貓


                                             入屋一個月已經肥左好多, 好似已前咁靚女

9 則留言:

  1. 樹獺真係好佩服你,照顧咁多寶具之餘重見到D花花,無睇錯好似佢地住一間房咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前好多花花, 不過死得八八九九囉
      間房其實得莎嬌住同放貓廁所
      妹豬同仔仔夜晚跟我地入房訓

      刪除
  2. 勁呀,啲貓屋,床仔...整得好靚好好呀,叻.
    你到底有幾多隻寶貝呀?

    回覆刪除
  3. 啲字好細隻,睇得好辛苦呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解d字整極都咁細隻, 得閒再整大

      刪除