2009年6月21日 星期日

仔仔牛蜱熱入左院

仔仔初步血液抹片結果証實中左牛蜱熱, 要住院吊盬水, 有可能要輸血, 但又話我

屋企其它狗狗唔適合, 買血又話唔一定有,,,,,,,



宜家諗番呢兩日發生既事, 都係自己太大意先會咁遲先帶個仔睇醫生.

18日下午何B女話見到仔仔想嘔, 又話佢有好多口水, 不過見佢無嘔吐物, 冇

為意, 下午去行山見佢狀態冇平時咁好, 晚餐食淨少少, 以為天氣熱無胃口, 以

前都試過.

19日朝早見佢d小便好深色, 以為佢飲小左水, 唔食早餐以為熱無胃口, 下午去散步

見佢小便好似可樂咁既色, 大便末端係黃色, 狀態差過前一日, 何B女阿媽話佢痾

血尿可能腎有事, 叫我快d帶佢睇醫生, 我以為個仔唔知食錯左咩野消化唔到, 睇

佢d牙肉同阿雪佢地差唔多色, 決定睇多一日, 晚餐食左少.

20日早上d小便變左黃色, 早餐完全唔食, 見佢肯食零食, 煮左雞飯俾佢食, 食左d,

個樣冇咩精神, 唔覺有發燒 (佢以前試過發燒成身發熱) 所以前兩日都冇諗到會係

牛蜱熱, 再睇佢d牙肉好似淺色左d, 即刻搵資料, 發覺症狀同牛蜱熱好吻合, 即晚帶

左佢睇醫生, 係等睇醫生呢個半鐘頭內, 睇住佢d牙肉越來越淺色.......



對唔住阿仔, 係媽媽大意, 咁遲先帶你睇醫生, 見你係籠到發晒癲抓爛晒d野, 媽媽真

係好心痛, 對唔住阿仔......

11 則留言:

  1. take care and update us

    回覆刪除
  2. 唔好太自責啦,  醫生點講呀?  係咪算係早期發現呀?  哎呀!  真係好擔心呀.

    回覆刪除
  3. 捐血的狗狗要25Kg以上,若果係第一次輸血,任何血形都可以,但如果唔係第一次就麻煩了,希望仔仔快D好翻,

    回覆刪除
  4. 放心佢會無事的!  

    回覆刪除
  5. 希望仔仔快D冇事啦.~

    回覆刪除
  6.  咁大劑呀, 希望仔仔快d快d好番.

    回覆刪除
  7. 我仔仔都係... 每日都要去吊鹽水...
    醫生話佢中果隻牛蜱熱係最難攪架...
    好擔心...

    回覆刪除
  8. 妳係菲媽 ? RIGHT ?
    [版主回覆06/29/2009 12:08:00]我係園藝館網名 muichujai, 係 yahoo 叫樹獺, 冇其它名啦!

    回覆刪除
  9. 死啦 ! 我一直似為您係菲媽 , SORRY SORRY !    而家明啦 !
    [版主回覆06/30/2009 01:36:00]冇相關啦!係個美麗的誤會

    回覆刪除